
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy działający pod adresem www.papiro.pl świadczy usługi sprzedaży za pośrednictwem sieci Internet, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
- Złożenie zamówienia przez klienta jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
- Właścicielem serwisu jest – Karolina Samulewicz, prowadząca działalność gospodarczą o nazwie Papiro Karolina Samulewicz, z siedzibą w Łeknicy 56/2, 78-460 Barwice, NIP 6731804064.
- Prawa autorskie do treści zawartych na stronie należą do właściciela serwisu. Zabronione jest wykorzystywanie obrazów, tekstów i wszelkich elementów strony, bez wcześniejszego porozumienia z właścicielem strony.
- Wszystkie podane na stronie ceny produktów są kwotami brutto.
- Oferta sklepu zawiera personalizowaną papeterię ślubną i okolicznościową, dodatki i dekoracje, kartki okolicznościowe.
- Informacje znajdujące się na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeksu cywilnego, a jedynie stanowią zaproszenie do składania ofert zawarcia umowy zgodnie z art. 71 ustawy Kodeksu cywilnego.
- Umowy zawierane na podstawie Regulaminu mogą być zawarte w języku polskim.
- Kontakt ze sprzedawcą odbywa się:
- drogą elektroniczną poprzez pocztę mailową: kontakt@papiro.pl
- drogą telefoniczną pod numerem: 507 195 331 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00– 13:00) - Sprzedawca kontaktuje się z zamawiającym przede wszystkim drogą elektroniczną na podany przy zamówieniu adres mailowy.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia należy składać poprzez system znajdujący się na stronie internetowej.
- Zamówienia przez stronę internetową mogą być składane po uprzedniej rejestracji w systemie lub bez rejestracji.
- Wszelkie dane podawane przez Kupującego w czasie składania zamówienia, czy podczas rejestracji, muszą dotyczyć bezpośrednio Kupującego i być zgodne z prawdą. Za skutki podania błędnych, nieprawdziwych lub niepełnych danych, jak i podanie danych dotyczących innych osób, Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność wobec Sklepu i osób trzecich.
- Aby poprawnie złożyć zamówienie na produkty personalizowane, dodatkowo konieczne jest dosłanie przez Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji (lista gości, daty, miejsca itp.). Informacje te, należy przekazać w następujący sposób:
- pobrać i wypełnić formularz zamówienia dostępny w zakładce „Jak zamawiać?”
- wypełniony formularz przesłać na adres mailowy: kontakt@papiro.pl
- w treści wiadomości należy wpisać numer zamówienia - Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oferty zawarcia umowy Sprzedaży Towarów ujętych w zamówieniu.
- Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje go drogą mailową o otrzymaniu i przyjęciu zamówienia. Wiadomość ta zawiera ustalone przez strony warunki umowy, a także dane wprowadzone przez Klienta podczas składania zamówienia, w celu umożliwienia wykrycia błędów w nich występujących. W przypadku wykrycia błędów, Klient może powiadomić Sprzedawcę o tym fakcie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail ze wskazaniem poprawnych danych.
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem przez Sprzedawcę oferty zawarcia umowy, złożonej przez Klienta.
- Zawierając umowę, Sprzedawca zobowiązuje się do wykonania i dostarczenia Klientowi towarów zgodnych z warunkami umowy, bez wad.
- Zamawiający dokonuje płatności za zamówione produkty w terminie do 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto:
Mbank 33 1140 2004 0000 3102 7880 5947
W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia nadany przez system sklepu przy składaniu zamówienia. - Po zaksięgowaniu wpłaty Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Realizacja zamówienia przebiega w następujących etapach:
- wysłanie do Zamawiającego e-maila z potwierdzeniem otrzymania zapłaty i przekazania zamówienia do realizacji;
- przesłanie kolejnego e-maila z projektem przygotowanym według specyfikacji zamawiającego (do 4 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty i otrzymania formularza zamówienia);
- zgłaszanie ewentualnych poprawek do projektu (do 3 poprawek bez dopłaty, kolejne poprawki 8 zł każda) i akceptacja projektu;
- przygotowanie i wysyłka produktów do Kupującego w ciągu 14 dni roboczych (termin liczony od dnia następnego po dniu ostatecznej akceptacji projektu, termin uzależniony m.in od wielkości i rodzaju zamówienia, dostępności materiałów, czy sezonu). - Sklep dokonuje poprawek w projektach, ale nie realizuje nowych, indywidualnych projektów wg pomysłu Zamawiającego.
- Sklep nie ingeruje w informacje i dane nadesłane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji projektu tzn. nie sprawdza błędów ortograficznych, ani nie dokonuje odmian gramatycznych w przesłanym tekście. Na projekcie zostanie wpisane dokładnie to, co zostało przesłane przez zamawiającego. Wszelkie zauważone błędy i pomyłki należy zgłaszać drogą mailową.
- Całość zamówienia jest wysyłana do zamawiającego wybraną przez niego metodą, na podany przez niego adres. Ceny dostawy podane są w zakładce „dostawa i płatność”. Możliwy odbiór osobisty na terenie Szczecina po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
REZYGNACJE, ZWROTY
- W przypadku rezygnacji z zamówienia przed wykonaniem projektu, rezygnacja odbywa się bez konsekwencji.
- Jeśli rezygnacja Zamawiającego następuje po wykonaniu projektu, przy zwrocie opłaty potrącona zostanie kwota 30 zł za zrealizowanie projektu.
- Sklep nie przyjmuje zwrotu produktów personalizowanych, ponieważ są one rękodziełem przygotowanym na specjalne zamówienie według wytycznych zamawiającego. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego potrzeb.
- W przypadku produktów niepersonalizowanych, Klient może odstąpić od zakupu bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od nabycia produktu. Oświadczenie należy przesłać e-mailem na adres kontakt@papiro.pl.
- W razie odstąpienia od umowy, to, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w niezmienionym stanie. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania oświadczenia zwrotu.
- Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
- Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, ponosi koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
- Wzór oświadczenia do pobrania w zakładce: http://papiro.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7
REKLAMACJA
- Sklep zastrzega, iż zdjęcia oferowanych produktów umieszczone na stronie mogą nieco odbiegać od ich rzeczywistego wyglądu (może to dotyczyć np. kolorystyki, czy wielkości) fakt ten nie może stanowić podstawy reklamacji.
- Reklamacji nie podlegają także żadne elementy produktu, które zostały zaakceptowane przez Zamawiającego na etapie projektowym.
- Po otrzymaniu towaru, kupujący ma obowiązek sprawdzić jego zgodność z zamówieniem. Ewentualne niezgodności powstałe z winy Sklepu należy zgłosić w formie reklamacji, w ciągu 7 dni roboczych mailowo lub telefonicznie.
- Zamawiający powinien odesłać niezgodny towar w nienaruszonym stanie na adres Sklepu.
- Sklep w ciągu 7 dni roboczych prześle do Zamawiającego paczkę z poprawionym lub nowym towarem.
- Wzór oświadczenia do pobrania w zakładce: http://papiro.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7
RACHUNKI I FAKTURY
- Kwoty podane na stronie są cenami brutto.
- Sklep do każdego zamówienia wystawia dowód sprzedaży - Fakturę bez podatku VAT - na podane przez Zamawiającego dane.
- Sklep nie wystawia Faktur VAT.
- Dowód sprzedaży (faktura) automatycznie przesyłana jest do klienta w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Faktura w formie drukowanej może być dołączona do zamówienia na życzenie klienta.