Zwroty i reklamacje

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij dostępny na stronie formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Papiro Karolina Samulewicz
ul. Kusocińskiego 27/15
70-237 Szczecin

ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru (UWAGA! Zwroty nie dotyczą produktów personalizowanych i robionych na zamówienie!).

Możesz zwrócić towar bez podania przyczyny tylko jeśli zakupisz u nas produkt gotowy, niepersonalizowany.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Papiro Karolina Samulewicz
ul. Kusocińskiego 27/15
70-237 Szczecin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.

zwrot_reklamacja.pdf

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl